Björklöven

För evigt För Alltid

Radiodebut och premiärnerver

Kategori: Allmänt

Jag befinner mig på resande fot i Köpenhamn tyvärr kan jag inte vara på plats ikväll men kommer bevittna matchen på webben. Imorse gjorde jag radiodebut i P4 där jag snackade Löven inför premiären, usch vad nervös jag var, inte nöjd men en erfarenhet rikare.

Laget som Löven ställer upp med är ett sargat lag med en del juniorer, laget finns på bjorkloven.com 

Malmö är seriefavoriter och det kommer bli en prövning där det gäller att löven är med från start. Lyckas med det så hoppas jag att man kan göra en bra match men det kommer nog inte räcka, tror Malmö vinner med 2-1. Fy tusan vad nervös jag är, men ändå härligt att det drar igång.

Hur tror ni matchen slutar? 

/Sweetangel 


Kommentarer

  • ricky säger:

    2-2, vi ska inte överrespektera skåningarna!

    2014-09-11 | 13:04:28

Kommentera inlägget här: