Björklöven

För evigt För Alltid

Paus

Kategori: Allmänt

Ja det är nu så att jag härmed kommer att lägga bloggen på is då det inte finns möjlighet eller tid att kombinera med andra åtaganden.
 
Att jag kommer sakna det otroligt mycket det kommer jag inte sticka under stol med men det här
är det som känns bäst just nu.
 
Vem vet nångång i framtiden kanske jag är åter här, så bloggen kommer inte försvinna jag kommer bara sluta skriva.
 
tack alla läsare för den här tiden.
 
vi ses på hallen
 
/Sweetangel

Kommentarer

  • Gustav säger:

    tråkigt, kommer sakna bloggen! Det är en av de bästa :( Förstår dock ditt beslut :)

    Svar: Tack tack jag var tvungen att göra ett val jag egentligen inte ville men ibland måste man välja de minst onda av två onda ting och då förlorade bloggen. VemVet det kanske finns tid och möjlighet vid ett senare tillfälle :)
    Sweetangel

    2014-10-09 | 23:53:00
  • Johan säger:

    Neej, vad tråkigt. Läser den varje dag. Speciellt kul med träningsrapporterna.

    Svar: Tack. Träningsrapporter kommer att finnas på Björklövens hemsida, så jag försvinner inte helt. :)
    Sweetangel

    2014-10-10 | 00:25:41
  • Ett Fan säger:

    Tråkigt. Din blogg är i absolut toppklass av Lövenbloggar och du kommer att saknas rejält. :-(
    Lycka till i fortsättningen!
    Forza Löven!

    Svar: Tack så jättejättemycket, det har varit kul att driva bloggen och det kommer som jag skrev vara saknat. Men ibland blir det inte riktigt som man vill. Och då får man göra det bästa av det
    Sweetangel

    2014-10-10 | 00:29:32
  • rob säger:

    Jaha, så kan det bli ibland när man har mycket att göra. Tack för en bra o informativ blogg. Löven4ever (skåne) Lycka till

    Svar: Tack så mycket. Jo ibland finns inte valet utan man måste göra saker man egentligen inte vill
    Sweetangel

    2014-10-10 | 01:29:39
  • Micke säger:

    Var sak har sin tid. Tack för bloggandet som hållit mig som söderlövare uppdaterad.
    Alltid Björklöven!

    Svar: Jo det är ju så. Tack själv för att du läst
    Sweetangel

    2014-10-10 | 11:15:36

Kommentera inlägget här: