Björklöven

För evigt För Alltid

Mer!

Kategori: Allmänt

Ja det behövs verkligen Mer lite mer av allt. Malmö i premiären med 7 man borta är aldrig lätt men vi blev tidigt ett jagande lag och var aldrig ens nära, vi var totalt utspelade.. 
 
 Jag måste ändå säga att jag gillar Mats Waltins öppenhet på presskonferensen, inget att himla med, vi blev utspelade av ett bättre lag, fick inte mycket att stämma när vi väl blev ett jagande lag. När jag igår på Arlanda lyssnade på den så slog det mig att på hela förra säsongen var inte Jens Öhman i närheten så ärlig, hade han suttit där så hade de nog låtit så här: Vi fick lite motstuds där de gör två snabba mål men sen gör vi en riktigt bra andra och tredje period.
 
Kevin Lindskoug fick inte direkt den öppning han ville men kan ändå inte lastas för målen, möjligtvis sista såg lite billigt ut men det hade ingen avgörande del i utgången av matchen, jag hoppas att Kevin kan få stå imorgon mot sin gamla klubb Rögle.
 
Jag hoppas att man nu kan ta med sig de bra grejerna man gör och lära sig av misstagen och komma ut mer redo för motståndet imorgon.
 
Jag tänker egentligen inte gå in så mycket djupare än så utan håller bara tummarna att Per Hållberg och Kalle Lundström kan komma till spel imorgon, det saknas redan för mycket backar. Oscar Molin lånas in till imorgon vilket borde tyda på att någon av de två nämnda inte kommer till spel?
 
Ni glömmer väl inte premiärmarschen imorgon 14.30 som Greendevils anordnar, mer info finns här
 
/Sweetangel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: