Björklöven

För evigt För Alltid

Känslan stämde

Kategori: Allmänt

Mindre än en timme till nedsläpp i hinmelstalundshallen. Precis som jag skrev igår så kommer Johan Mattsson vakta kassen. Så min känsla från träningen igår stämde. Annars ser laget ut precis som på träningen förutom att två juniorer Ekström och Olofsson lämnades hemma. 

Vita hästen borta är aldrig enkelt de har alltid bra tryck i hallen och det är ett måste att vara på tå hela matchen.

Matchen sänds på viasat hockey eller viaplay.

Galet nervös redan blir spännande att se om Löven kan bli först att besegra hästarna 

/Sweetangel 

Kommentarer

  • Lassebullen säger:

    Björklöven borde ha gjort nått eller några mål, men verkar ha förtvivlat svårt med målgörandet. Spelet tycker jag inte var så dåligt som resultatet visade i afton. Jag kommer ihåg när vi möttes i kvalserien för ett per år sen, Hästen helt utspelade men vann med 5-1 vill jag minnas, man led med Löven då det var nästan som man skämdes över vinsten. Jag tror ändå på Löven i år, visa olyckskorparna (Onkel Fester Södergren) att de har fel //Hästensupporter med Lövenhjärta

    Svar: Ne det har du rätt i ineffektiviteten var avgörande. Men bara å ta lärdom
    Och jobba på. Hoppas vi slipper kvalspel.
    Sweetangel

    2014-09-17 | 22:19:58

Kommentera inlägget här: