Björklöven

För evigt För Alltid

Grönberg levererar?

Kategori: Allmänt

Ja många har ropat efter förstärkningar och nu har Fredrik Grönberg tagit in en forward på tryout kontrakt, ett kontrakt som sträcker sig till 4/10 till att börja med. .
Spelaren i fråga är Johan Lorraine närmast från Kazakstan tidigare har han huserat i division ett. Detta torde innebära att Pär Edblom har bestämt sig och att Björklöven inte blev hans val. Jag hade såklart gärna sett Per i Löven men så verkar det tyvärr inte bli.
 
Hade ärligt hellre sett Alexander Sundström i Löven, en hjälte som när han är hel kan bidra med mycket. Visst är det bra att kolla vad spelare går för men som läget är just nu känns det inte som att det är den här spelartypen vi saknar. Björklöven saknar målskyttar och Johan är inte särskilt framträdande på den fronten.
 
Välkomnar Johan till Björklöven och det skall bli intressant att få se vad han går för.
 
Vad känner ni läsare?
 
 
/Sweetangel
 
 
 
 

Kommentarer

  • john säger:

    1 poäng i snitt per match, "inte framträdande", okiiii?

    Svar: Han har inte gjort mycket mål i ettan de sista åren och den kazakstanska ligan har jag dålig koll på, men min känsla är inte att han är den målskytt vi söker.
    Sweetangel

    2014-09-20 | 19:38:48
  • Anonym säger:

    Varken Lorraine eller Sundström hade gjort/kmr göra någon skillnad. Pinsam värvning, tyvärr.

    Svar: Ne jag vet att d inte skiljer sig särskilt åt menade bara att jag hellre haft Sundström då han iaf har ett lövenhjärta. Får se vad det här ger
    Sweetangel

    2014-09-20 | 19:54:52
  • Erik säger:

    Sjukt!!! Va fan har Grönberg mot Sundström!! Avgå

    Svar: Tror att Susses skador blev hans fall.
    Sweetangel

    2014-09-20 | 19:57:10
  • Hans säger:

    Sundström är ju inte skadad nu!! Vi har back och forwardsbrist. Fan va dålig Grönberg är! att han inte ger Sundström ett korttidskontrakt till att börja med är skandal!!!

    Svar: Att Sundström inte fick kontrakt var pga hans skadehistorik och att han inte var där han kan vara, nu är det inte den typen av spelare vi söker, därför är han inte aktuell, läs mer på http://umeatidning.se/bloggar/loven4ever/
    Sweetangel

    2014-09-20 | 21:54:48
  • Anonym säger:

    Grejen är att susse tycker de är skönt att inte lira i löven för de är för mycket känslor så han kan hitta tillbaka till glädjen i hockeyn! Vill o är de bra om vi har en sån i laget? Hmm tro it de!

    Svar: Självklart inte alla i löven ska vilja spela och offra allt för att vinna. Jag hoppas Johan är bättre än min första tanke när Jag såg statsen blir kul att se, jag dömmer inte ut någon
    Sweetangel

    2014-09-20 | 23:32:42
  • Hasse säger:

    Sundström är för seg på rören och passar inte in i den hockey vi SKA spela. Bra och helt rätt att göra sig av med han. Han har gjort mycket för Löven men man kan inte leva på gamla meriter.

    Svar: Jag litar på Grönberg och är glad att han använder sig av tryout så man inte köper grisen i säcken. Susse passar inte in det vet jag men min första känsla var att han har lika bra meriter som Johan och att jag hade velat ha mer spets. Nu är Johan här och jag tycker det ska bli kul å se honom och bilda mig en
    Egen uppfattning vem han är och se vad han har att erbjuda.
    Sweetangel

    2014-09-21 | 01:06:04
  • Anonym säger:

    Men ge grabben en chans helskotta!!!!!

    Svar: Absolut, jag har inte alls dömt honom men känslan var direkt när det var klart att han inte är spets. Johan kommer nog visa vad han går för
    Sweetangel

    2014-09-21 | 10:24:03
  • Diddi säger:

    Vem ska spela? ??? Lirarna på plan eller proffsen på läktarna!!! Med positivitet kan man flytta berg! Såååå hejja björklöven!!!!

    Svar: Jag ska inte lira kan jag lova, men samtidigt måste man få ha en åsikt, Jag hoppas att den liga han senast kommer ifrån är bättre än ettan och att han utvecklats och kan vara med och producera som tänkt. Jag är positiv men konstruktivt tänkande måste också få ta plats.
    Sweetangel

    2014-09-21 | 10:34:25
  • Anonym säger:

    Johan är en hängiven spelare och presterar bäst när han får mycket speltid:) tar man sig tillbaka efter den lårbensskada han fick i AIK då klarar man allt!

    Svar: Ok låter lovande. Bara han ger järnet och visar att han kan va med å producera så är jag nöjd. Jag är inte den som dömer ut en spelare på förhand utan som jag skrev ska bli intressant och se vad han har att erbjuda :)
    Sweetangel

    2014-09-21 | 13:07:52
  • linus säger:

    Att betala toklön till en icke skridskokunnig Lavander i en tredjekedja är sjukt. Helig ko som gjort mycket för klubben tidigare och snackar fint. Men så sjukt dålig nu.

    Det kommer bli kval neråt är jag säker på.

    /linus

    Svar: Visst är det så att Lavander troligen kostar mer än han smakat men inte mkt vi jan göra. Hoppas inte du har rätt.
    Sweetangel

    2014-09-21 | 17:18:54

Kommentera inlägget här: