Björklöven

För evigt För Alltid

Veckan då allt faller på plats?

Kategori: Allmänt

Fredrik Grönberg har ju den senaste tiden sagt att i mitten eller slutet pådenna vecka skall Tränaren vara klar.  Vidare är tanken att tränaren skall vara klar innan man gör klart med spealre. Ni signade man ju Felix redan förra veckan så då gick man ifrån det lite. Kommer det fler nyförvärv i veckan? Hoppas även att de spelare som Löven vill förlänga med skriver under i veckan.
 
Det snackas om Patric Wener och jag känner inte mig jättenöjd över det. Många har en åsikt och den verkar vara mest negativt. Han känns menlös och det är inte det vi behöver, det var det vi hade säsongen som gick. Jag vill ha en rutinerad tränare som kan få ut det bästa ur vare spelare och utveckla och få varje indiviv att prestera på topp varje match. Men samtidigt har jag stort förtroende för Fredrik Grönberg och jag vet för lite för attkunna bilda mig en rättvis uppfattning om Patric, tror Fredrik på honom så måste jag ge det en chans.
 
Det pratas om två stycken i från årets trupp som skall acceptera sina roller och det ekonomiska för att förlängningen skall bli klar. Vilka två kan detta vara?
 
Laget ser i nuläget ut på följande sätt:
 
Ledarstab:
Sportchef Fredrik Grönberg

Tränare 1

Tränare 2

Tränare 3

Målvaktstränare
 
Målvakter:

Målvakt 1

Målvakt 2

Målvakt 3?

Backar:

Stefan Andersson 15/16

Tommy Wargh 15/16

Per Hållberg 14/15

Karl-Johan Lundström 14/15

Patrik Nevalainen 14/15

Alexander Hellström 14/15

Back 7

Back 8

Back 9

Forwards:
Kim Karlsson 14/15

Linus Boström 14/15

Nicklas Johansson 14/15
 
Victor Ekeståhl-Jonsson 15/16

Mats Lavander 15/16
 
Lucas Sandström 14/15

Jon Palmebjörk 16/17

Stefan Öhman 14/15

Felix Maegaard Scheel 15/16

Forward 10

Forward 11

Forward 12

Forward 13

Forward 14

Forward 15

/Sweetangel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: