Björklöven

För evigt För Alltid

Målvaktsrykten!

Kategori: Allmänt

Igår skrev Löven4Ever att Johan Kallio ryktades till Löven.
 
Johan har det senaste året vaktade kassen i Skellefteås J20-lag samt i Sk Lejon. Ingen vidare övertygande stats. Då hade jag hellre sett William Silfwerfeldt Öhman som andra målvakt i Löven. Han blev dock i går klaar Rögles J20.
 
En annan målvakt de skriver ryktas om till Löven  är Daniel Bellissimo, tyvärr ytterligare en målvakt jag inte vill se i Löven. Jag har sett honom en del i Timrå och hans spelstil gör mig gråhårig trots att jag inte ens håller på laget. Vissa matcher kan han vara bra men han ger ett ostabil intryck och utespelarna vet inte var de har honom.
I Timråvar man inte nöjd med honom inte heller i Luleå. Han sammanfattas med tre ord osäker, ostabil och nonchalant.
 
Nej jag kan enkelt säga att jag inte hoppas på någon av dessa målvakter. Vad säger ni läsare något för Löven? Eller vilka vill ni se vakta kassen?

Kommentarer

  • sydtobba säger:

    Har sagt det förr, säger det igen. Mattias Modig (ex. Luleå, Växjö Lakers) och Trojas Christoffer Bengtsberg. Inga toppmålvakter, men jag tror att de kommer att utvecklas i Löven.

    Svar: Modig har ju nu tackat nej enligt uppgifter och Kevin Lindskoug klar, ser dock gärna Begtsberg som backup till honom
    Sweetangel

    2014-05-17 | 11:28:19
  • Challe säger:

    In med Trojas Christoffer Bengtsberg. killen spelar med lite returer och i de matcher jag sett honom ifjol var han alltid Trojas bästa spelare. Kan bli hur bra som helst och helt klart en ny Tobba.

    Modig är jag mer tveksam till? han släppte returer på allt och var allmänt farlig. Påminner om Raycroft och ingen sådan målvakt vill jag ha. Möjligtvis är han bättre nu, men jag är tveksam efter att han stått och öppnat båsdörren i Växjö.

    Håller med dig i allt du skriver om Bellissimo, och det är en ren skandal om vi tar in honom som floppat i två föreningar redan, men det är ju Löven vi pratar om och inget förvånar mig när det gäller dem.

    Ta bara snacket om att Kingen kanske ska spela vidare gör mig gråtfärdig. Han har tyvärr gjort sitt på isen och att det ens går ett rykte om en comeback gör att jag blir orolig. Har Löven inte lärt sig någonting från fjolåret?

    2014-05-17 | 15:25:42

Kommentera inlägget här: