Björklöven

För evigt För Alltid

Lägeskoll

Kategori: Allmänt

Jag kollade med Oscar Molin om hur läget är just nu och allt runt omkring.
 
Hur går tankarna inför nästa säsong? Har du hört nåt från Löven?
Min önskan är såklart att spela med Löven men jag har ännu inte fått något besked om dom har mig i åtanke eller ej.
 
Sommartränar du med Löven?
Jo så ofta jag kan
 
Några andra klubbar som är intresserade?
Det är några klubbar som hört av sig för en lägeskoll men inte mer än så.
 
Kan du tänka dig att flytta för att fortsätta lira?
Ja nog kan jag tänka mig det men då ska allt kännas rätt.
 
 
När tror du att det blir klart vad du är nästa säsong?
Det har jag faktiskt ingen aning om, senaste åren har det dröjt väldigt lång tid innan nåt blivit klart.
 
 
Vad gör du när du inte lirar hockey?
Jag jobbar på Vattenfall här i stan och nu på sommaren är det mycket tennis och golf och häng med släkt och vänner. Dessutom har jag nyligen köpt en lägenhet så det är lite att fixa med den också.
 
Tack för att du tog dig tid.
 
/Sweetangel
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: