Björklöven

För evigt För Alltid

Gick tåget

Kategori: Allmänt

Den första känslan efter matchen är att tåget gick. Inte bara för att vi förlorar extra poängen utan för att spelet ser ut som det gör. Första var bra resten vill jag bara glömma. Jag har sett en tendens till att PP bara blir sämre och idag tog vi inte tillvara på det trots flera försök.

Jag skall inte skriva något långt inlägg jag är för upprörd. Det blir bara ett konstaterande att det håller inte att bara spela bra en period per match samt att boxplay och powerplay inte stämmer. 
Jag tror tyvärr tåget gick om inget radikalt händer ser inte hur vi ska kunna slå Hästen.

Mer tankar om skiten imorgon
Tack och godnatt 
/Sweetangel 

Kommentarer

  • Erik säger:

    Ja, tåget gick, löven är tyvärr inte bättre än så här. Har tagit ett tag att inse det, känns helt förjävligt

    2014-03-19 | 22:36:02
  • Olle säger:

    När man nu i det sista tog in nya spelare och de skadade var på ingång måste det vara "spets" man var ute efter. Och då blir nästa fråga för vad ? Om man ser till spelet, utifrån istid och i "speciell teams " så spelar den nya backen i Powerplay - som vänsterskytt (fanns redan två som nu inte får istid ?) med en tidigare stats i HA på 1 mål i PP - hur tänkte man där kan man undra ? Att han också inte träffar mål i just PP gör ju inte saken bättre. Kontraproduktivt (som i div.1) med så många backar att inte testa flera i PP (och ta prestigeförlusten med att det kunde gå bättre) - kan ju på flera håll inte bli sämre än nu.

    2014-03-20 | 09:21:49

Kommentera inlägget här: