Björklöven

För evigt För Alltid

Så var det klart.

Kategori: Allmänt

Ja det är nu klart vart han hamnar, han fick för någon månad sen beskedet att löven ej ville ha honom kvar. Ett nytt civilt arbete i stan gör att flyttlasset inte bär av någon annanstans utan Oscar Molin kommer att fortsätta sin hockeykarriär i Teg. Kontraktet är på ett år.

Tränare i Teg är ingen mindre än Oscars egen pappa Lars Molin, någon som han inte haft som tränare sedan ungdomsåren. På det svarar Oscar att han lär inte få något gratis bara för att han är min pappa jag lär nog få jobba ännu hårdare. I båset är han min tränare inget annat.

I och med att Oscar finns kvar i stan så hoppas och tror jag att sportchef Fredrik Grönberg använder möjligheten att låna in Oscar vid eventuellt behov. Jag önskar Oscar Molin all lycka till i Teg nu.

/Sweetangel 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: