Björklöven

För evigt För Alltid

Träningsrapport

Kategori: Allmänt

Besökte en snabbis träningen då jag hade andra ärenden på arenan idag. Tyvärr finns risk för ny forwardskada då Nicke Johansson saknades på träningen. Vet inte vad orsaken till frånvaron är, men med lövens tur så är det säkert nåt som måste gipsas, nu får de va nog känner jag.

Så det var 19 utespelare och två målvakter som deltog.
Jens och John höll i träningen och Jimmy har jag inte sett på träningarna på hela veckan, fullt upp med sportchefsjobbet?

Jag missade 20 minuter av träningen. Men det jag såg var att man spelade två mot två på liten plan och med hög fart.

Vidare så var det två pass sen avslutsövning som kördes. 

En del fem mot fem spel. 

På arenan skymtades Kim Karlsson, ser ut att gå obehindrat. Olof Mårs var även han på plats och körde rehab. 

Ses på ladan imorgon då står Karlskoga för motståndet

/Sweetangel 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: