Björklöven

För evigt För Alltid

Lösningen klar

Kategori: Allmänt

Jimmy Blixt lämnar båset och satsar bara på sportchefsjobbet. In kommer en ny röst, tyvärr inte den jag önskade men Tommi Hämäläinen blir ny tränare med ansvar för forwardsbiten. 

Patrik Sundström var den jag ville ha in, han tackade nej, då det tar för mycket tid, därför han slutade i våras så inte så förvånande tyvärr.

Jag tycker att det är bra att Jimmy Blixt försvinner ur båset, något var tvunget att hända, men tyvärr är nog inte detta svaret men vi får se. Jag hade velat se förändringen för längesen nu känns det som att vi e så djupt ner i skiten att detta riskerar att bara bli en piss i rymden. Sen känns kanske inte Hämäläinen som den typen vi hade behövt nu, vi hade behövt någon som alla lyssnar på när han pratar någon som Patrik Sundström.

Men om det skulle stämma att det varit missnöje med Jimmy Blixt i båset så kanske nåt händer annars känns det lite lite.

Det skall även in en till två spelare av kaliber vilket Jimmy Blixt nu skall lägga all sin tid på att hitta, även här är vi sent ute de behövdes redan när skadorna började rullar in. Men en målskytt saknas så får väl hoppas på det och inte en Hjalmarsson med skägg och det gärna nu

Inget är bekräftat av Björklöven men likt Gustav på lövenbloggen har jag hört det från olika källor.

Skall ta mig på träningen idag och kolla läget.

/Sweetangel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: