Björklöven

För evigt För Alltid

1 kronas match

Kategori: Allmänt

Ja morgondagens match mot Karlskrona i T3 Center är en så kallad en kronas match, då det är gratis inträde och sponser tillsammans betalar biljettpriset genom att varje sponsor ger en krona för varje person som är på plats i T3 Center.
 
En en kronas match har aldrig kommit lägligare. Löven är i en djup svacka vilket medför att folk skiter i att gå på matcherna, ingen vill betala för att se Löven förlora. men i och med att matchen nu är gratis så lockar det ut mer folk och det kan bli ett riktigt bra tryck trots att det på isen länge gått troll i spelet. Lägg där till att det är pankaste helgen på hela året. Helt rätt läge att ha detta helt enkelt.
 
För oavsett vad vi tycker om läget så behöver laget allt stöd de kan få, så enkelt är det. Jag kommer säkert skrika och vara förbannad på misstag men jag kommer vara där och stötta den dag vi lyckas vända det här med. Vi har upplevt tre år i ett och jag vill för mitt liv inte tillbaka dit. 
 
Det skall ha varit högt tryck på biljetterna när de idag släpptes på Biljettcentrum och kötider på över en timme. Så har ni inte fixat er biljett till matchen bör ni göra det nu. Det kommer inte bli fullsatt det tror jag inte men de bästa platserna ryker först.
 
/Sweetangel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: