Björklöven

För evigt För Alltid

Något måste ske!

Kategori: Allmänt

Jag har varit en av dem som suttit relativt lugnt i båten men nu börjar mitt tålamod ta slut. Vi gör en riktigt bra första period och vinner också den med 1-0. Men sen kommer 4 minuter i andra perioden där vi först släpper in ett mål för att sedan få panik och sluta spela hockey vilket resulterar i ytterligare två mål och matchen är över. Wälitalo borde tagit två av målen, kan jag tycka då han har bra sikt. i den tredje perioden så finns ingen ork att ens försöka komma närmare trots att man klarar ett boxplay i början av perioden.
 
Lucas Sandström får godkänt av mig även Gustav Hjalmarsson gör en av sina bättre matcher i Löven.
Jävlar vad jag saknar Stefan Öhman.
 
Det finns i nuläget ingen i vårat lag som vågar vinna matcherna och ingen i ledarstaben lyckas bryta det mönster som finns. Gör något vad som helst, använd de matcher som finns kvar till att träningsmatcha eller nåt bara spelarna hittar självförtroende för kvalet måste vi klara oss kvar i och som det är nu gör vi inte det. Åker vi ur tror jag faktiskt att mitt älskade Björklöven går i graven, gör man inte det så är jag så sjuk att jag kommer stå där oavsett division.
 
Jag är sjukt orolig att det här inte går vägen, Därför börjar de bli läge att ta in någon som kan få till en förändring i laget. Ibland önskar jag att man kunde veta vad som gör att spelarna underpresterar som de nu gör. Är det Jimmy Blixt? Är det Jens Öhman eller John Lind eller är det bara deras egna huvuden som sätter stopp? Oavsett vad det är måste det brytas nu. Gör något nu Björklöven och sluta stå och titta på medan skeppet sjunker.
 
/Sweetangel
 
 
 
 

Kommentarer

  • Clabbe säger:

    Publiken, sponsorerna och spelarmaterialet hållerallsvensk klass. Det tror jag även tränarstaben gör i allra högsta grad MEN!!!! Jag har sagt det förut och säger det igen: Det har fullständigt gått i baklås alltihopa... Jens Ö måste gå upp till Blixt och säga upp sig med omedelbar verkan. Tyvärr är det nog den chocken som behövs för att vända detta. Jens har visat att han är en bra tränare och han har sin karriär framför sig. Tror inte att han kommer ångra ett sådant beslut. Han OCH löven måste gå vidare påvar sitt håll NU!!

    2014-02-13 | 22:41:50

Kommentera inlägget här: