Björklöven

För evigt För Alltid

Ingen fara?

Kategori: Allmänt

Jag skrev häromdagen om Jon Palmebjörk och att han klev av träningen samt att matchen kunde vara i fara. Men glädjande nog var han på is redan igår och avstod inget av det som gjordes på träningen. Huvudpersonen själv var hemlighetsfull efter det inträffade och skulle ta det dag för dag. Han ville inte berätta var han fått en smäll bara att så var fallet. Jag hoppas att detta betyder att han är kan vara redo för matchen på söndag.
 
¤¤¤
 
Vidare kom idag det första schemat för tv-sända matcher.
 
De matcher som berör Löven vet ni säkert redan men följer ändå här nedan.
 
Hemmapremiären mot Rögle den 14/9 kl. 15.30
Vita Hästen- Björklöven 17/9 kl. 18.55
Asplöven - Björklöven 26/9 kl.18.55
 
¤¤¤
 
Imorgon är sista träningen innan försäsongspremiären och jag kommer att närvara, tanken är att det kommer att göra någon form av träningsrapport.
 
Eller önskar ni läsare något annat?
 
/Sweetangel
 
 
 
 

Kommentarer

  • Donken säger:

    Har kollat in din blogg, måste säga att den är bra! Många intressanta reflektioner och intressant läsning.

    Donken.

    Svar: tack jag gör så gott jag kan
    Sweetangel

    2014-08-15 | 20:51:36

Kommentera inlägget här: