Björklöven

För evigt För Alltid

Beslut!

Kategori: Allmänt

De har kämpat och försökt visa va de går för, detta för att kunna spela till sig ett kontrakt. Idag kom beskedet att Björklöven inte väljer att gå vidare med någon av dem.
 
Någon som kanske inte var jätte förvånade. Både är skadebenägna och Björklöven behöver tyvärr inte detta i nu läget då de redan har en del skador så jag förstår Grönbergs tanke. Det behövs in någon som kan spela hela säsongen och kan synas igenom den grå massan
 
Jag vill tacka Alexander Sundström för allt han gjort i den gröngula tröjan och han kommer alltid att vara en hjälte. Jag tror tyvärr att detta var de sista vi såg av honom på isen. Min känsla är att han nu lägger skridskorna på hyllan.
 
Ett annat beslut som togs idag är att Emil Wrenman kommer att lånas ut till Teg. Ett riktigt bra val kan jag tycka, Emil behöver speltid och som han sett ut nu på försäsongen såkommer han inte få det i Björklöven. Emil har haft en rent ut sagt bedrövlig puckkontroll, och kladdat väldigt mycket. Han behöver få utvecklas och det blir bra i Teg
 
/Sweetangel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: