Björklöven

För evigt För Alltid

Nu avgörs det

Kategori: Allmänt

Det finns inget att spara på längre, grabbarna vet vad som gäller och verkar se framemot uppgiften. Det är i våra egna händer. 
Ett poäng räcker å det känns jävligt mycket bättre än att måsta ta tre. Men det hjälper inte oss på sidan tror inte jag är ensam om denna ångest å nervositet jag nu känner. Tur att spelarna tar det hela med lite mer ro.

Trojas tränare påstår att all press är på Löven jag håller inte med, det är de som måste ta tre poäng och de har precis lika mycket att förlora som Löven har.  Båda lagen har press på sig men den är lite större på Troja vill jag säga.

Björklöven saknar Linus Boström och Emil Wrenman. Frågetecken på Per Hållberg. Wille Quist värmde och lär vara redo för spel, återstår att se hur mycket spår sjukdomen satt. Frågan är också vem som offras för att Wille ska spela jag tror att man kör på 14 forwards å 6 backar.

Kom igen nu alla nu fyller vi ladan ca 200 sittplatser kvar å en del ståplatser. Vi skall sätta press på domarna å stötta vårat lag till seger. Tänk på att det är kattutställning i b-hallen så kan va svårt å få parkering.

/Sweetangel

Kommentarer

  • Kristoffer Grundström säger:

    Just därför åker man i buss istället för bil. Billigare i det långa loppet & en bil mindre på vägen som orsakar/bidrar till kö. :)

    2014-04-05 | 13:26:20
    Bloggadress: http://www.bjorkloven.com/

Kommentera inlägget här: