Björklöven

För evigt För Alltid

Lövare jag vill ha kvar -uppdaterad

Kategori: Allmänt

Vilka vill jag då ha kvar i laget som inte sitter på kontrakt. 

Jon Palmebjörk
Inget snack om saken lagets hjärta, det finns ingen som han, att ersätta med en sniper går inte det är hjärtat som gör Jon till den spelare han är.

Stefan Andersson 
Stefan är en riktigt bra allsvensk back med ett bra skott, är viktig i PP.

Tommy Wargh
Tommy utvecklades till en riktigt bra back som kan lyfta laget. 

William Quist
Jag tycker Wille förtjänar ett nytt kontrakt, ett år iallafall. Han visade att han kan och när han är hel är han en spelare som kan röra om hos motståndarna.

Fredrik Sandgren 
Är en bra back och passade riktigt bra ihop med Wargh.

Oscar Molin
Är han billig så är han bra som åttonde back. Han tar chansen när han får den och klagar inte. Ett samarbete med Teg hade varit ypperligt.

Beroende på ekonomi och vad vi får in är dessa två också spelare jag vill ha kvar till rätt pris.

Olof Mårs
Gör det han är bra och behövs framför mål men skall inte vara en spelare som skall belasta spelarbudgeten allt för mycket enligt mig.

Marcus Lundberg
En relativt billig tredje fjärde linan spelare en bra tekare.

/Sweetangel

Kommentarer

  • Gg säger:

    Mackan Lundberg vill man har kvar 3-4 lines spelare, bra på teka, bra skott, grym på straffar, samt sliter på och spelar enkelt , och mitt tips inte allt för dyr.

    Svar: Jo han kan jag också tänka mig att ha kvar om det funkar med hans skola och han inte är så dyr, typ som Oscar billig utfyllnad men ändå en funktion
    Sweetangel

    2014-04-10 | 11:33:54

Kommentera inlägget här: