Björklöven

För evigt För Alltid

Laget

Kategori: Allmänt

Vilka i Björklöven har motsvarat mina förväntningar och vilka har floppat? Tänkte mig på en sammanställning av mina tankar kring laget. Jag tar inte med alla som bara spelat enstaka matcher  och börjar med målvakter och backar å forwards kommer senare.
Betygen enligt mig:
5- Toppklass
4- Riktigt Bra
3- Godkänd
2- Okej men bör upp ett snäpp
1- Måste höja sig
 
Målvakter
Andrew Raycroft 3
Han hade lika laget höga berg och djupa dalar, men samtidigt måste det vara svårt som målvakt att spela på topp när man ej har någon hjälp. Men i kvalet märktes det en skillnad och svaret varför kom efteråt, han har nu avslutat sin karriär och gjort det på bästa sätt. Hade kanske lite högre förväntningar innan säsongen men när han var som bäst var han riktigt bra.
 
Daniel Wälitalo 2
Han har en otacksam uppgift men samtidigt känns det som att nivån är lite för hög för honom. Tråkigt men Daniel har inte riktigt förmågan att vara en matchvinnande målvakt på den här nivån, kanske det skulle vara skillnad om han fick förtroende för Daniel har alltid varit som bäst med flera matcher i rad.
 
 
/Sweetangel

Kommentarer

  • Olle säger:

    Har du nån källa på att Andrew har avslutat sin karriär?

    Svar: Han tackade för sig efter matchen och sa att detta var sista matchen i hans karriär. Så ja han själv är källan, sen har han sagt samma till spelare och ledare.
    Sweetangel

    2014-04-08 | 21:17:41

Kommentera inlägget här: