Björklöven

För evigt För Alltid

Laget -forwards

Kategori: Allmänt

Så var det dags för den sista delen i spelarkritiken här alltså de sista spelarnas kritik.
 
Viktor Ekesthål-Jonsson 2
Jag trodde att Viktor skulle blomma ut i år men tyvärr har det inte om ddet beror på skadan eller ej vet jag inte men han kom inte upp i den nivån jag förväntade mig innan heller.
 
Lucas Sandström 1
Lucas fick säsongen spoilerad av en knäskada och som han själv sa att det är inte lätt att gå på 50%, glad att jag har chansen att bevisa vad jag kan nästa säsong. Jo Lucas har inte levt upp till det man förväntade sig av en målskytt, 2 poäng är oavsett orsak för dåligt.
 
Jens Ledin 2
Jens håller inte riktigt för det allsvenska tempot och den nya sortens hockey. Han behöver bli både lite bättre och snabbare.
 
Jon Palmebjörk 5
Jon är en spelare jag alltid haft höga förväntningar på, i år har han verkligen haft rätt roll och då är han som bäst. Han har burit laget i sitt hjärta på sina axlar större delen av säsongen. Jon är den snipern vi inte trodde vi hade.
 
Philip DeSimone 2
Togs in som en poängplockare och levde inte upp till mina förvätningar förutom de sista två matcherna.Han fick inte riktigt chansen kan jag tycka men i och med att det bara var två bra matcher från hans sida så blir betyget lågt.
 
Marcus Lundberg 3
Marcus är en fantastisk tekare, och en bra straffskytt. En hjärnskakning höll honom borta länge men har ändå varit okej det man har sett honom spela. En spelare jag inte hade super höga förväntningar på men som levde upp till de förväntningarna.
 
Alexander Sundström 2
En hackig säsong på grund av alla skador. Men blev bättre på slutet om hans kropp nångång skulle få vara hel skulle han vara otroligt viktig nu blir det svårt att komma upp till den nivån han besitter. Så inte riktigt i den nivån jag förväntade mmig, men ändå en otrolig matchvinnare.
 
Stefan Öhman 5
Visst hade jag höga förväntningar som han framförallt på försäsongen inte levde upp till men ju längre säsongen led desto bättre blev han och han har varit riktigt bra. Han har tillsammans med Jon burit detta laget under hela skiten. Stefan är en grym tekare och spelförståelsen han besitter är i en klass för sig.
 
/Sweetangel
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: