Björklöven

För evigt För Alltid

Jon Palmebjörk 3 år

Kategori: Allmänt

Jon Palmebjörk är klar för 3 år till i  löventröjan och jag är så glad att min magkänsla var fel. Jon var den spelare som jag i första hand ville ha kvar, det finns få trotjänare av Jons kaliber och en spelare med det klubbhjärtat är svåra att finna. Bra jobbat Björklöven.

Han sa i och för sig igår att jag skulle bli glad  och det blev jag.

Jon nobbar alltså bud från SHL och från topplag i allsvenskan. För mig har han alltid varit en hjälte och jag hoppas alla andra nu inser hans storhet och hur otroligt mycket hans hjärta klappar för Löven.

/Sweetangel

Kommentarer

  • Clabbe säger:

    Med shl- klausul ?

    Svar: Vet inte säkert men känslan är att det är ett rakt kontrakt
    Sweetangel

    2014-04-15 | 18:36:15

Kommentera inlägget här: