Björklöven

För evigt För Alltid

Hemvävt?!

Kategori: Allmänt

Jag gillar ändå tanken med hemvävt och hjärta men till vilket pris? Vi måste göra en hel del obekväma saker framöver men det förändrar inte att spelare med hjärta för klubben är hjältar. Vi måste dock se till vad det är som saknas, det går inte att ha kvar alla som varit med och bidragit, vi måste ha in nytt blod nya spelartyper.

Hur mycket jag än gillar hemvävt och hjärta för klubben så är det inte en väg man kan gå till 100% men jag anser att grundtanken kan vara det med en krydda av spelare som inte finns i de gamla lövare som kan vara aktuella.

Jag tycker att det är bevisat att det inte är viktigast om man är fostrad här, utan Lövenhjärtat är något som kan infinna sig även efteråt. Björklöven är en klubb som är lätt att älska, och det viktigaste är ändå att spelarna som representerar klubben är villiga att offra sig och alltid ge allt, att de spelar för Lövet på bröstet.

Jag tror alltså på en blandning av det mesta, hemvävt med spelare utifrån, gammalt med ungt och en härlig mix av det som behövs av spelartyper. 

/Sweetangel 

Kommentarer

  • Tore säger:

    Tack för en bra blogg!Jag håller med i det du skriver. Kim Karlson är ett bra exempel på en spelare utifrån som tillför mycket med sitt sätt och spela och ger publik valuta för entrén.Verkar dessutom trivas som björklöv. Tillbaka till dina inlägg som är roliga att läsa och ger en bra bild av dina känslor som man ofta känner igen sig i!:-) tack!:-)

    Svar: Tack för de fina orden. Jo Kim är ett bra exempel. Både han och Wille verkar trivas i och är stolta i gröngult. Det blir ofta utifrån mina tankar och känslor och glad att det gillas tack
    Sweetangel

    2014-04-24 | 20:10:41
  • Anonym säger:

    Tack för en bra blogg!Jag håller med i det du skriver. Kim Karlson är ett bra exempel på en spelare utifrån som tillför mycket med sitt sätt och spela och ger publik valuta för entrén.Verkar dessutom trivas som björklöv. Tillbaka till dina inlägg som är roliga att läsa och ger en bra bild av dina känslor som man ofta känner igen sig i!:-) tack!:-)

    2014-04-24 | 20:11:22

Kommentera inlägget här: