Björklöven

För evigt För Alltid

Vi ligger sist men kan bättre

Kategori: Allmänt

Ja tittar man på tabellen är vi nu sämsta laget vilket jag inte riktigt tycker speglar verkligheten. 

Vårat mål har alltid varit att hålla oas kvar och jag anser att vi har så pass bra lag att vi kan hålla två lag bakom oss när serien är färdigspelad. 

Det är inte läge att börja skrika om att folk skall avgå. Det är panik som tog oss dit vi varit och det skall inte få göra de igen. Jag tror på att värvningar skall göras för att stärka en grupp de skall inte göras i panik. Jag tycker Hela ledarstaben bör sitta säkert och även om jag är skeptisk till Blixt i båset så är det hans val att stå där och det verkar inte inkräkta på Jens så då får det va så.

Det är inte lätt att spela i Allsvenskan och jag har varit inne på det förut ifjol var vi vana att vinna så gott som allt och nu får vi känna på hur det är att göra det motsatta. Det är klart att det sätter sig i huvudena på både spelare å fans men vi måste stötta grabbarna att fortsätta kämpa för gör vi de vi är bra på och fortsätter kriga kommer vi vända det här. Tillsammans är vi starka 

/Sweetangel 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: