Björklöven

För evigt För Alltid

Nu vänder vi nederlaget genom att vinna röstningen om Snyggaste tröjan

Kategori: Allmänt

Ja expressen hållen i en omröstning om vilket lag i HA som har snyggaste tröjorna rösta här!
 
Mrmadhawk tycker vi är favoriterna och skriver följande på sin blogg
"Själv tycker jag att Björklöven nog har de mest stilrena tröjorna. Riktigt snygga! Hemmastället då alltså."
 
Just i detta nu leder Djurgården före Södertälje och Björklöven, nackdelen med dessa undersökningar är att alla Röstar på sitt lag oavsett vad man egentligen tycker men nu är det dags att vi visar hur många gröngula som finns där ute och vad vi tycker om våra tröjor.
 
När det gäller matchtröjor så anser jag att reklamen är otroligt viktig är den snygg så är tröjan snygg. Almtuna och Oskarshamn har verkligen misslyckats med reklamen och det gör att helheten blir dåligt. Malmös tröjor går bort då jag tycker att klubbmärket är otroligt fult.
Skulle jag rösta på någon annan tröja så skulle de nog bli Djurgården även om jag inte gillar den röda lika mycket som när den var blå. Efter den så håller jag Timrå och Rögle högt men inget slår ju våra tröjor så otroligt snygga, snyggt märke och stilren helhet.
 
/Sweetangel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: