Björklöven

För evigt För Alltid

Kommunikation

Kategori: Allmänt

Ja det har krävts många avgångar och har varit hätsk stämning. Jag är av den åsikten att om man för en god kommunikation så slipper man mycke spekulationer vilket också gör att förtroendet kvarstår. 

Jag förstår att man inte kommunicerar utåt hela tiden men jag tror att många blev lite lugnare efter det att Jimmy valde att berätta sin syn på de han gjort och hur han tänkt.

Jag är lugnare och litar mer på Jimmy sen tycker jag inte att han handlat rätt på alla punkter men han har sin filosofi och tror stenhårt på den. Sen har det inte gått vägen helt som han tänkt men vi får se vad som händer. Snipern har jag insett att den kommer inte. Kanske finns möjlighet till långtidslån av nån forward eller back.

Jimmy själv säger att det inte är helt optimalt att både träna och va sportchef  men att han vill ha tre tränare och då är det enda alternativet. Där är jag fortfarande av den åsikten att det hade varit bättre med två tränare och en sportchef men de verkar ha klara linjer och så länge det inte blir ett problem så accepterar jag det 

/Sweetangel 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: