Björklöven

För evigt För Alltid

Dagen efter

Kategori: Allmänt

När jag fått suga på karamellen ett tag känns det ändå riktigt bra med tre poäng igår. 

Ändå kan jag inte låta bli att oroa mig för Andrew Raycrofts skada. Hur länge blir han borta pga av en sträckt ljumske? Självklart är vi beroende av att ha honom hel. Med det vill jag inte förta Daniel Wälitalos insats igår, men det är skillnad på våra målvakter. Bara hoppas att Daniel kan spika igen imorn.

Just nu känns truppen i tunnaste laget. 5-6 spelare saknas och då blir det betydligt mer sårbart,vem tar man in som andra målis imorn? Finns de några spelare Löven kan låna in för matchen? 
Hade gärna sett Mikael Persson-Riis.

Annars hoppas jag att vi kämpar på och offrar oss som vi gjorde igår 

/Sweetangel 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: