Björklöven

För evigt För Alltid

Blytungt

Kategori: Allmänt

Ja det har gått en natt, en natt med alldeles för lite sömn. Ibland önskar jag att jag inte brydde mig så otroligt mycket eftersom det påverkar mitt liv och alla runt omkring.
 
Hade systerdöttrarna 5 och 8 år gamla med mig igår. De har som tur är oftast fått se vinster vilket innebär en lugnare moster. Gårdagen lärde de sig att Löven förlorar också vilket är nödvändigt. Jag var allt annat än lugn. Så när jag lämnade de hemma så gick orden, Helvete vad dålig du är domarjävel, för att vinna måste ni spela som ett lag och vinn för fan tekningarna. Löven gör ingen bra match idag men vi älskar dom ändå. Den yngsta sa också bäst idag var Jon han är alltid bra och Kim med det fina håret och som var överallt. Det fina håret kom från bilden på matchprogrammet. Vet att det är viktigt att de lär sig båda sidorna men ibland önskar jag för deras skull att det inte blir som jag. Men de är lövare i alla lägen och det är jag ändå stolt över.
 
Försöker verkligen hitta positiva saker men det är otroligt svårt efter gårdagen. Visst Asplöven är i nuläget seriens bästa bortalag men det är inte därför de vinner matchen, det är för att vi inte gör jobbet. Ingen offrar sig och gör det lilla extra ingen. Då vinner man inte matcherna heller. Sen är det tyvärr så att vi har ett svag lag frågan är om det är för svag för att klara sig från negativt kval, som det ser ut nu så är jag väldigt tveksam till det. Vi skall vara tunga att möta och kämpa för märket på bröstet men det är och gör vi inte till 100% just nu och därför förlorar vi också. Vidare är det så att orken är för liten vilket känns farligt vi orkar inte spela som vi ska hela perioder utan bara kortare stunder och inte heller det räcker. Det finns en del att jobba på, vi ska inte börja värva för att värva men en back och en forward med näsa för målet är vi i behov av även på långsikt om man bortser från korttidsskadorna.
 
Vi är seriens sämsta hemmalag, sämst i vår borg där vi skall vara som bäst vad har hänt? Vi är livrädda att förlora och just därför gör vi det. Löven spelar just nu som bäst när de inte har någon press på sig, svåra matcher borta är där vi är bra. Min stora undran är hur vi skall komma till rätta med det? Jag hoppas att Jens och John har bra ideér till detta.
 
Även om jag inte tycker GD och ståplats H gjorde rätt i att vara tysta igår har jag ändå förståelse. Alla har rätt till sin åsikt och min är precis som många andras att jag inte vill se saikare på lån, men situationen är ändå så skör att det var ett måste, bara hoppas att det inte kommer fler därifrån.
 
Löven för evigt för alltid, i med och motgång.
 
/Sweetangel
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: