Björklöven

För evigt För Alltid

Även North Power protesterar

Kategori: Allmänt

Ikvällens match mot HV71 så har North power bestämt att göra som Green Devils gjorde igår och vara tysta, dock bara till första powerbreaket.
 
De vill precis som GD att samarbete inte skall finnas mellan klubbarna. Rivaliteten skall kvarstå och hatet lär man sig från barnsben.
 
Jag främjar också för rivalitet och att hatet skall kvarstå, jag tycker det är hemskt när man ser småkillar iklädda Lövenkläder men hejar på Skellefteå de är inte ok. Björklövenmärket skall man bära stolt och när man gör det medför det att man inte kan heja på Skellefteå. Jag är, trots min ganska sena introducering i Lövens värld, lärd att hata Skellefteå och det kommer jag alltid göra. 
 
Men samtidigt vet jag inte om det här är rätt väg att gå. Men var och en är rätt till sin åsikt och detta visar vad de flesta ändå tycker, vi vill inte ha ett samarbete.
 
Kan dock säga att hade Rasmus Edström kommit från vilken annan klubb som helst hade jag varit glad att vi fått låna en så pass bra spelare men nu är det mest bitter eftersmak.
 
Och jag skriver Skellefteå av en orsak och det är för att jag anser att det enda AIK som finns är från Solna och att Skellefteå använder ett varumärke som inte är deras när de använder AIK som sitt.
 
Och vad som än händer är jag Lövare och stöttar mitt lag.
 
/Sweetangel
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: