Björklöven

För evigt För Alltid

Umeå Tidnings bomb spränger VK!

Kategori: Allmänt

Erik Åström har pratat om bomben sen någon vecka tillbaka. Alla har undrat vad bomben handlar om och det har gått önskningar om allt från miljoner i sponsorpengar till drömförvärv. Nu är det alltså klart vad bomben egentligen är, det är Umeå Tidnings bomb som nu krossar VK i Lövenbevakning i och med att Löven4Ever från och med idag kommer att blogga för dem och inte VK.
 
Ibland undrar jag hur VK tänker, senast det gjorde sig av med en bloggare var det Erik Åström som den senaste tiden har krossat allt sitt motstånd på VK, nu "tappar" de alltså även Löven4Ever, vilket allt som oftast varit deras mest lästa blogg. Min undran är hur man tänker, det kan ju inte vara så att man tänker på att bevakningen av Löven skall vara så bra som möjligt, för då skulle inte detta ens vara tänkbart. Jag kan inget annat än gratulera Umeå Tidning som nu har de två bästa lövenbloggarna i sin "ägo".
 
Om det sen är en bomb, för dem kanske, men att ge sken av att det skall vara något så stort är rätt elakt. Som jag skrev tidigare har det varit stora önskningar om vad bomben skulle vara om,kan nog säga att de flesta nu är besvikna. Eller vad säger ni läsare?
 
/Sweetangel
 
 

Kommentarer

  • Joejjeman säger:

    Tidningar är inte de vassaste knivarna i lådan precis.. finns inte en enda tidning som går bra i Sverige..

    Svar: Kanske inte men kan lova att deras bloggar får betydligt mer besökare än
    Ex min som inte tillhör en tidning bara
    För att folk besöker tidningens webbplats
    Sweetangel

    2014-06-30 | 17:37:57

Kommentera inlägget här: